10. sezon SnowTrex Polska- nowa formuła i szata graficzna strony

08.07.2014 - Magdalena Kosinski

Kolonia, 8. lipca SnowTrex, największy organizator wyjazdów narciarskich w Niemczech ma powód do dumy. 1.07.2014 firma TravelTrex GmbH obchodziła swoje 15-lecie istnienia na rynku niemieckim. Natomiast od niespełna 10 lat działa pod marką SnowTrex Polska. Z tej okazji przedsiębiorstwo postanowiło pójść z duchem czasu i zaskoczyć nowym logo marki oraz nową szatą graficzną strony.

Przez ostatnie półtorej dekady miłośnicy sportów zimowych mogą korzystać z bogatej oferty wyjazdów na narty SnowTrex do najlepszych regionów narciarskich Alp, ale także innych pasm górskich w Europie oraz USA. W podziękowaniu za wieloletnią współpracę i wierność Klientów marce firma zdecydowała się na przygotowanie nowej, ulepszonej technicznie strony www.snowtrex.pl.

Punktualnie na rozpoczęcie sezonu ZIMA 14/15 strona prezentuje się w nowej szacie graficznej. Andreas Rühl, dyrektor generalny i założyciel firmy Travel GmbH, jest zadowolony z tego rozwoju:„Jako firma działająca wyłącznie przez Internet stawiamy na wdrażanie najnowszych trendów, dzięki którym możemy zaoferować naszym Klientom najlepsze usługi online”. Drugi kierownik przedsiębiorstwa i kierownik techniczny projektu i administracji nowej strony, Thomas Bartel również cieszy się z wyniku: „Co prawda włożyliśmy wiele czasu i energii w nową stronę internetową, ale jesteśmy bardzo dumni z osiągniętego efektu”. Z wystartowaniem nowej odsłony strony portal zyskał wiele korzyści m.in. została uproszczona obsługa strony i skrócił się czas jej ładowania.

Ulepszona funkcja wyszukiwania ofert SnowTrex

W centrum uwagi naszej nowej strony internetowej znajduje się dopasowana do potrzeb Klientów funkcja wyszukiwarki ofert wyjazdów na narty Szukanie & Rezerwacja, która po wejściu na stronę natychmiast rzuca się w oczy. Również wyszukiwanie miejsc docelowych i wybór zakwaterowania stało się bardziej intuicyjne i zawiera praktyczne ułatwienia jak menu z funkcją autouzupełniania w przypadku podania celu podróży. Nowa funkcja wyszukiwania zaawansowanego umożliwia dodatkowo zawężenie kryteriów wyszukiwania. Wszystkie parametry w kategorii nocleg, cena, teren narciarski, standard obiektu oraz ocena Klientów można indywidualnie wybrać w dowolnym momencie. Dzięki temu można zestawić sobie ofertę dostosowaną do własnych potrzeb.

TravelTrex GmbH uzyskał w sezonie 2012/13 obrót w wysokości 36,1 miliona euro. Z oferty skorzystało ponad 106 tysięcy osób. W siedzibie TravelTrex w Kolonii jest zatrudnionych ponad 100 pracowników. Dzięki marce SnowTrex firma zajmuje wiodącą pozycję na rynku europejskim w kategorii organizatorów wyjazdów zimowych, a oferta obejmująca ponad 250 kierunków podróży i 1200 obiektów w niemal wszystkich pasmach górskich Europy oraz w USA stale rośnie. Dzięki stronie internetowej www.snowtrex.pl, jak również obsługiwanej w 15 językach infolinii TravelTrex znany jest w całej Europie. Firma koncentruje się nie tylko na bezpośredniej sprzedaży, ale również na współpracy z ponad 600 portalami internetowymi i biurami podróży, a także Partnerami z branży turystycznej i spoza niej.

W celu uzyskania więcej informacji, materiałów zdjęciowych, artykułów prasowych czy pomocy przy wyszukiwaniu oferty, prosimy o kontakt:

TravelTrex GmbH Magdalena Kosinski m.kosinski@traveltrex.com Tel.: +48 22 380 39 01

Print Friendly and PDF
SnowTrex Awards 2016: zabawa na nartach w najlepszym stylu

Miłośnicy sportów zimowych polecają najpopularniejsze obiekty i tereny ...

Zabawa na stoku bez kompromisów

Jeszcze bogatsza oferta oraz dodatkowe usługi przy niezmiennie najlepszych cenach – ...

Najlepsze ośrodki narciarskie dla rodzin, par i grup

Dokąd najczęściej wybierają się na narty europejskie rodziny, pary i grupy? ...

Ankieta Top of après-ski: Ischgl znowu na podium!

Bezkonkurencyjnym centrum après-ski w Alpach jest po raz kolejny Ischgl. Taki jest ...